Zamknij

TA STRONA UŻYWA COOKIE.


Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, nr zamówienia, nr faktury lub paragonu, nr telefonu, adres e-mail, adres, nr konta, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Produkt musi być czysty i suchy.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
CZOCH Barbara Czoch
32-725 Rajbrot 258
868-165-78-04

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

CZOCH Barbara Czoch
32-725 Rajbrot 258
868-165-78-04

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.